Creació del Punt Lila

Aquest curs, des de l’institut i sota el guiatge de la Irene, informadora i dinamitzadora del Punt JIP Sants-Montjuïc, estem encetant la creació d’un Punt Lila al centre. Aquest consisteix a establir un espai físic i virtual en el qual l’alumnat pugui trobar informació sobre qüestions de desigualtat de gènere o demanar consell sobre situacions de discriminació en les quals puguin trobar-se.

Així doncs, dimarts 10 de novembre, ens vam reunir la Irene, l’Albert Torrent i jo mateix amb els diferents delegats i delegades dels set grups de tutoria per tal d’engrescar-los en aquest projecte. La idea seria que ells i elles demanessin a la resta de l’alumnat si volen participar-hi i quines propostes volen fer per a portar-lo a terme, com per exemple consells, activitats, tallers, etc. Durant la reunió, vam dir també que aquest és un projecte viu que pot anar creixent any rere any amb noves aportacions i amb nou alumnat que entri en les futures promocions.

El punt de partida tindrà lloc dimarts vinent dia 24 de novembre amb motiu de la commemoració de la diada internacional contra les violències de gènere, la qual se celebra l’endemà. Aprofito per fer una crida a les famílies i que, des de casa, encoratgeu els vostres fills i filles perquè formin part d’aquest projecte.

Raül López

Coordinador de Gènere i Convivència