Controlant els nivells de CO2

Sabem de l’importància de tindre els espais del centre ben ventilats. Així, aprofitant la conjuntura COVID-setmana de la ciència 2020, des de la matèria de tecnologia han decidit que els estudiants s’impliquen en un projecte relacionat amb la prevenció.

Concretament, els alumnes de tercer hauran de programar una placa arduino per vigilar el nivell de CO2 que acumula un aula concreta i avisar en cas que supere un llindar no desitjable. Esperem que aquesta iniciativa contribueixi a conscienciar els alumnes sobre les bones pràctiques per fer front a aquest virus.