Fem ràdio!

La setmana passada, l’alumnat de 1r d’ESO va anar a la ràdio del Districte, Ona de Sants-Montjuïc, amb l’objectiu de gravar una entrevista radiofònica para un podcast.

La persona entrevistada va ser en Sergi Garcia de l’Associació Galanthus Natura www.galanthus.es i el col.loqui va girar entorn l’Educació ambiental i del Projecte Eriçons que l’entitat esta duent a terme a la ciutat.

Aquesta entrevista està dins del marc del projecte Connectem amb abelles en col·laboració amb el Jardí Botànic de Barcelona i Com-soc Comunicació social.
Ha estat una experiència molt ben valorada per l’alumnat La ràdio contribueix a l’aprenentatge en molts aspectes com el treball en equip, l’expressió oral i l’expressió escrita.

Us deixem algunes imatges de la preparació del guió de l’entrevista , dels assajos al centre i del dia de la gravació en remot a l’emissora.
Properament us concretarem el dia i hora de l’emissió! Esperem que us agradi!