Guanyadors torneig d’escacs

El passat 21 de juny es va celebrar un torneig d’escacs al nostre institut. Des de l’organització del torneig, volem agrair a tot l’alumnat participant la seva esportivitat i disposició a aprendre, i animar a la resta d’alumnat a participar-hi el curs vinent.
Els escacs reforcen en els nens i nenes capacitats com el càlcul, la memòria, el llenguatge, la concentració, la capacitat de prendre decisions i resoldre problemes, el pensament lògic i crític, etc. Però, més enllà de les capacitats purament acadèmiques, els escacs també reforcen valors com la companyonia, la paciència, la cooperació o la motivació. A més, els escacs permeten treballar el respecte entre alumnes de diferents procedències, religions… i treballar la interculturalitat i la cohesió social a les aules.

Felicitats al Roc Serrano de 2nA que ha guanyat el 1r premi i a l’Alejandro Guevara de 4t B que ha guanyat el segon premi.