Xerrades sobre economia a emprenedoria

Aquest segon trimestre a l’àrea d’Emprenedoria a 4t d’ESO hem rebut la visita de professionals especialitzats en temes econòmics que ens han ajudat a entendre millor conceptes bàsics d’aquest àmbit.
Els primers tallers han estat oferts per l’entitat EFEC (Educació Financera i Emprenedoria de Catalunya). Han estat impartits per voluntaris jubilats de banca i han tractat temes tan interessants com:
• Administrar els teus diners
• Endeutar-se? Amb seny!
• Inversió intel·ligent i sostenible
• Els impostos i tu
• Finances per a la vida

També hem aprofitat l’oferta de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària (AEAT) que ens ha facilitat que un professional de l’agència vingui a impartir una xerrada sobre impostos inclosa en el seu programa d’Educació Cívico Tributària.

En tots els casos les xerrades han estat rebudes pels alumnes amb molt interès i participació, ja que han vingut a completar la feina feta a classe i han estat valorades molt positivament.

Com anècdota simpàtica explicar-vos que els alumnes van establir una juguesca: quan entrava el professional convidat a l’aula, ells començaven a xiuxiuejar i quan deia el seu nom se sentia… Oh!!!. Jugaven a endevinar el seu nom abans de conèixer-lo, però no el van endevinar mai. Jajajajaja!

Gràcies a totes les entitats que faciliten aquestes xarrades. Gràcies a les persones que de manera altruista transmeten el seu coneixement apropant als joves als conceptes bàsics d’econòmica i a tots els alumnes per l’interès i el bon ambient creat.