Cal regular les xarxes socials per combatre la desinformació? Com ho veus?

El 16 de març tres alumnes voluntaris de 4t d’ESO varen participar a la Lliga de Debat organitzada per la Xarxa Universitària Joan Lluis Vives a la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest any el tema era “Cal regular les xarxes socials per combatre la desinformació?” Després d’un llarg treball al centre, vinculat amb el Projecte de Recerca i amb la lliga interna de la matèria de Català, varen poder debatre amb altres centres participants.
La Lliga de debat ens dona un bon marc per abordar un tema controvertit, desenvolupar arguments amb profunditat i habilitats comunicatives.
Felicitem l’alumnat participant per la feina tan bona que varen portar a terme!