Imatges del viatge de 4t

Aquest any els alumnes de 4rt d’ESO hem anat a Tossa de Mar. Durant quatre dies, vam estar gaudint de les activitats i unes instal·lacions al club Aire Libre, a una mitja hora de Tossa.
El dimarts, el dia que vam arribar, ens vam instal·lar als bungalows i vam passar tot el matí a la piscina. Després de dinar vam anar a fer la primera activitat, que estava dintre del càmping. Aquesta va ser tir amb arc i escalada. Al tir amb arc ens van ensenyar les tècniques de llençament, i quan ja ho teníem dominat vam fer una competició entre nosaltres. A l’escalada vam anar a un rocòdrom amb diferents nivells de dificultat que vam gaudir molt.
El dia següent, al matí, vam organitzar diversos jocs esportius. Ens vam distribuïts en equips per competir entre nosaltres. A la tarda teníem preparada una gimcana a l’estil “d’Humor Amarillo”, que va ser una de les activitats més divertides. Principalment eren jocs cooperatius.
Dijous vam començar al matí baixant a la platja per fer pàdel surf. Amb aquesta activitat ens ho vam passar d’allò més bé, ja que havíem de competir amb taules de surf, i no estàvem acostumats. A més a més, vam poder banyar-nos a la platja. El camí de tornada no va ser tan bonic, ja que era una pendent bastant pronunciada, però finalment vam arribar tots. A la tarda teníem una excursió a Tossa per visitar la localitat i fer una mica de turisme.
Divendres, el nostre últim dia, va consistir en fer una activitat a la piscina i la resta del dia recollir el material i preparar les nostres maletes.
Nora, Alejandra, Míriam, Aroa, Candela i Elia.

A continuació us deixem unes fotografies que ens han enviat des de Tossa de Mar.