Concurs a la COP26

Recentment els nostres alumnes de 4t de l’ESO han estat premiats a nivell estatal dins del projecte “La cop26 a l’aula” Canvi climàtic. El projecte es va dur a terme conjuntament amb la matèria de castellà i francès. En la matèria de castellà després de realitzar una recerca entorn del tema de la Cop26 es va dur a terme un debat a classe. La conclusió d’aquest treball va resultar ser un manifest que plasmava les idees de canvi i reivindicació dels nostres alumnes per a fer front al canvi climàtic. Des de la matèria de francès es van realitzar uns pòsters que reflectien de manera gràfica totes aquestes idees.

El premi consistirà en el fet que rebrem la visita a l’Institut del grup Fridays for Future Barcelona (moviment estudiantil creat per l’activista Greta Thunberg) per a dur a terme un taller sobre medi ambient.
Seguiu aquest enllaç per veure els treballs premiats.

Enhorabona als nostres alumnes per la seva motivació i participació en el projecte!
i gràcies a la mare de una de les nostres estudiants que va proposar treballar projectes de medi ambient a l’aula. El treball conjunt entre escola i famílies és fonamental per a l’educació dels nostres fills i filles!
Estigueu atents a la pròxima notícia d’aquest projecte ja que publicarem fotos i detalls del taller.
Fins aviat!