Sortida al mercat de Sant Antoni

El passat 1 de desembre l’alumnat d’Aula d’Acollida de segon cicle va fer una sortida al Mercat de Sant Antoni. La sortida ha consistit en practicar la comunicació oral en llengua catalana en un context quotidià, amb la finalitat de fomentar la interacció de l’alumnat amb la llengua fora del context educatiu formal. Aquesta activitat ha estat un èxit, doncs alhora que han posat en pràctica el seu nivell de català, també han pogut conèixer a persones adultes que han aprés la llengua una vegada han arribat a Catalunya.