Un tomb pel barri Gòtic

El dimecres 27 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van visitar el barri Gòtic de Barcelona L’objectiu de la sortida era aprofundir i introduir els alumnes en el passat medieval de la ciutat comtal.
Al llarg del matí els alumnes van visitar Santa Maria del Mar i el seu entorn. Van caminar pel carrer Montcada i van poder visitar un dels carrers més famosos de la ciutat: el carrer de les mosques. Després van entrar en una de les nombroses cases senyorials de la zona i allà els van explicar qui les habitava durant l’Edat Mitjana i com era la seva vida quotidiana. Més tard, van passejar per l’antic Call jueu i van poder fer-se una idea d’on i com vivien els membres de la comunitat jueva durant l’Edat mitjana. Finalment, van visitar la Catedral i el seu extraordinari claustre i van acabar l’itinerari a la majestuosa Plaça del Rei.