Taller d’ocells

La passada setmana l’alumnat de 1r de Biologia va realitzar una sortida de camp als Jardins de Mossèn Cinto Verdaguer amb l’objectiu d’identificar ocells. En va acompanyar la Cinthia Pereira, ambientòloga de la UB, que ens va ajudar a la identificació dels ocells.

Aquesta sortida s’emmarca en el Projecte Dona’m ales que es va iniciar al mes de març. A la sortida vam identificar més de 20 espècies diferents. També vam poder observar una parella d’eriçons que es trobaven atrapades en un estany de nenúfars, i que l’equip de cuidadors del Parc els van rescatar.

Aquest tipus de sortida és molt atractiva per a l’alumnat ja que participen i es sorprenen de la biodiversitat que hi ha a l’entorn del centre.

Aqui teniu unes imatges i el vídeo del rescat dels eriçons!