Exposicions sobre la Revolució Francesa

Durant tres sessions en la darrera setmana d’Octubre, els alumnes de 4t d’Eso A i B estan fent les exposicions sonre la UD 2 La Revolució Francesa. En aquestes sessions els alumnes exposen davant dels seus companys la feina feta en grup a la vegada que són avaluats per ells mateixos.

Es té en compte el contingut, l’organització del contingut, la presentació, l’adequació del temps… l’objectiu és que l’alumnat sigui conscient del seu propi aprenentatge i que l’avaluació sigui formativa i no quelcom que no té res a veure amb ells.

També han fet uns videos tutorials sobre les causes de la Revolució Francesa, aqui us deixo una mostra perque els veieu, alguns són molt divertits.