Conferència al Cosmocaixa

El dijous 27 d’Octubre els alumnes de 3r d ESO han participat en una conferència del Neuròleg i investigador Rafael Maldonado sobre l’efecte de les drogues en el cervell dels adolecents.
La xerrada ha durat prop d’una hora i amb llenguatge planer i a la vegada científic els nostres alumnes han pogut comprobar els danys que provoca l’abús de les tres drogues més comuns: tabac, alcohol i marihuana.
En acabar han pogut preguntar els dubtes al Doctor, que durant mig hora a respós als nostres alumnes. Després hem agafat el bus i de tornada al insti.