Pla d’organització de centre

En aquest enllaç trobareu el Pla d’organització de l’Institut Begues en el marc de la pandèmia.

Material necessari curs 2021-2022

En aquest enllaç trobareu el llistat del material necessari que ha de portar l’alumnat segons el seu nivell.

Llibres de text curs 2021-2022

En aquest enllaç trobareu el llistat dels llibres de text pels diferents cursos.

A la següent infografia trobareu les instruccions per realitzar la comanda a través de l’empresa Iddink.

NOVETAT! Obertura del centre

A partir de dia 8 de juny començarem a fer atenció presencial a l’Institut Begues. Podeu consultar el pla complet aquí

Per tal de fer qualsevol gestió haureu de reservar una cita prèvia. Teniu a sota l’enllaç a dos calendaris, un per gestionar la recollida de material, lliurament o recollida de documentació, consultes…

El segon calendari és per planificar tutories, reunions… En aquest cas heu d’acordar prèviament la cita amb el tutor o tutora del vostre fill o filla. En aquest cas serà imprescindible aportar la declaració de salut que teniu a la vostra disposició aquí a sota. És obligatori en qualsevol dels casos l’ús de mascareta.

3r ESO Visita el Tibidabo

L’alumnat de tercer d’ESO ha visitat les instal·lacions del parc d’atraccions del Tibidabo amb la matèria de Tecnologia. Han après com funcionen les diferents maquinàries i han pogut gaudir de les atraccions.