Llista de sol·licituds amb puntuació provisional

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb la puntuació provisional a 17/04/2024

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

Al llarg de la setmana vinent (22-26 d’abril) us acostarem activitats d’aula pensades pel professorat de l’institut en el marc de la III Setmana de la llengua i la cultura catalanes. L’objectiu d’aquesta iniciativa és fer visible la importància de la llengua i la cultura en el nostre dia a dia i, per extensió, també de la diversitat lingüística.
“Perquè potser no som més que llengües i quan se’n perd una, perdem una part essencial de nosaltres mateixos.” – Jesús Tusón
#insbegues #setmana #llengua #cultura #ecolingüisme #begues #begues2324

Acollida digital famílies

En aquest enllaç podreu trobar els accessos a diferents informacions com:

• Guia iEduca per a les famílies
  • Videotutorials

Taller amb l’escola Versembrant – Projecte “Yo la letra, tú la música”

L’alumnat de primer d’ESO haurà de compondre un àlbum de rap al llarg del curs, com a producte final del projecte interdisciplinari de Música i Llengua castellana, anomenat “Yo la letra, tú la música”. En aquesta equació, no hi podia faltar Versembrant, una escolta itinerant que busca fomentar la… Llegeix més»