Endevina qui és

Aquesta setmana no us direm on va néixer el personatge enigmàtic, perquè creiem que ningú més de l’Institut Baix a Mar hi va néixer, a la mateixa població.

Quan era infant, practicava gimnàtica rítmica; saltava la corda i jugava a cromos. De fet, insisteix que el seu joc més habitual era els cromos.

Quan tenia 10 anys, sortia amb una colla, composta per deu noies.

A l’escola, va ser sempre molt bon estudiant, perquè recorda que feia els deures i estudiava de valent.

Les seves assignatures preferidas tant a l’escola com a l’institut eren les lletres.

Per acabar, recorda perfectament el dia que es va decidir que Barcelona seria la ciutat olímpica del 1992. Era a l’escola, i recorda com professors i alumnes van celebrar-ho amb alegria. Després, de gran, quan va arribar la data assenyalada, hi va anar, per veure-hi competicions.

I el guanyador és: el professor de Llengua i Literatura Castellanes Josep Parra.

L’alumne Alin Panessi, de la “Revista digital”, va lliurar el premi al guanyador.