“Es necessita molta il·lusió quan treballes en una empresa”: Carles Galceran

Text: Angie Sosa

Carles Galceran, empresari de la corredoria d’assegurances Cogesa, va assistir a l’institut de Baix a Mar el dilluns 11 de març per impartir una xerrada als alumnes de 2n de Batxillerat dins del programa Escola i Empresa, FemCat.

Va sorprendre els alumnes amb l’enumeració dels valors que un empresari hauria de tenir, no tan sols en el treball sinó també a la vida personal.

Personalmente, a mi  em va cridar l’atenció de la seva explicació el fet que tots els treballadors són iguals d’importants per a l’empresa i que el més essencial era l’educació tant per a un mateix com per als companys.

Per acabar, Galceran també va assenyalar que en tots les feines es necessita molta il·lusió, perquè així és com es pot progressar dins de la mateixa empresa, però també en la pròpia trajectòria professional.

Carles Galceran va ser el conferenciant de la xerrada "Escola i Empresa", que va impartir als alumnes de 2n de Batxillerat