ACTIVITATS EXTRAESCOLARS AMPA/AFA

Benvolgudes famílies,

Adjuntem el cartell amb les activitats extraescolars que l’Afa ha organitzat per aquest curs.
Si voleu apuntar els vostres fills/es, cal enviar un correu a ampa@iesbaixamar.com, excepte:
Totes les activitats estan subjectes a un mínim d’inscripcions per poder-se realitzar.
Totes les activitats es fan d’octubre a maig, i comencen a les 4 de la tarda, excepte Basic Skills for Life que començarà al gener.
L’activitat de Pàdel Surf obre un grup reservat als alumnes de Baix a Mar els dimarts. L’horari és més flexible. També us heu d’apuntar al mail de l’afa.
Si us interessa més apuntar-vos a Anglès, Ioga, Robòtica, Escalada, Cinema, Teatre, Rugbi, Busseig, Vela/caiac… heu adreçar-vos als centres indicats.
Recordeu que necessiteu el carnet de l’Afa per obtenir el descompte de soci.
Si voleu adherir-vos, la quota pel curs 23-24 de família sòcia és de 25€ (per família) i s’ha de fer l’ingrés al compte de l’AFA