El mes de l’amor…
Parlem una mica de l’amor i Sant Valentí?
El mes de l’amor… Llegeix més »
Hola estimats lectors, portem un temps volent fer un petit article sobre el món dels escacs. Aprofitant que un company nostre és jugador, i pel que ens diuen, força bo. Comencem: L’aprenentatge dels escacs, un joc d’estratègia de gran profunditat, presenta beneficis per a totes les edats en general, però en el cas dels joves,
Hola, estimadíssims lectors. Mooolt bon 2023 ! esperem que sugui ben profitós. En aquesta entrada l’equip de redacció que està en plena hivernació 😅 però escalfant motors, ha estat xerrant de com han anat les vacances de nadal. Hem decidit explicar-vos una mica i en paral·lel enviar una entrevista que teniem preparada a una persona
Holaaa !!!! a treballar… Llegeix més »
Hola amics lectors!!! Demà comencem les vacances del primer trimestre. Ha estat molt intens i molt bonic. Al Siei estem la mar de contents amb les noves incorporacions, que són els alumnes de primer i una profe. Ens hem anat parlant una mica en l’hora que tenim de creació de la nostra entrada setmanal al
Bones Vacances!!! Llegeix més »
Hola amics lectors, avui us volem explicar una mica del nostre dia a dia. Desprès del final del primer parcial, examens, entrega de dossiers i feines… ja encarem les vacances de nadal. Al siei ens encanten les decoracions, i mirem de decorar els espais i una mica, si podem, l’istitut. Estem fent algun contacte per
Hola! Bon dia! Som els i les alumnes del PDC Foix! Ja som aquí, un any més! Durant els últims dies, hem estat treballant amb els nostres propis logos. Un logo que volem que ens representi com a grup. Ens agradaria conèixer la vostra opinió. Si us plau, deixeu el vostre vot als comentaris, indicant
Hola estimats lectors, seguim amb les entrevistes…. aquesta setmana us presentem a la Mireia, la nova profe de Siei. Hola Mireia;
Entrevista Mireia Martínez Llegeix més »
El dia 21 vam convidar a l’institut al nostre excompany Marc Sánchez per realitzar l’entrevista que tot seguit us compartim: Hola Marc, com estàs? Bé, molt bé. Què estàs fent actualment? Doncs mireu, demà començo a treballar de marbrista en una
Entrevista Marc Sanchez Suriol Llegeix més »
Hola amics lectors, D’entrada moltes gràcies a tots i totes per contestar l’enquesta. El resultat ha estat….📢 Entrevista alumne de primer i profe nou = 6 vots Entrevista alumne pdc = 2 vots Entrevista exalumne = 11 vots Exalumnes….a veure, a veure qui triem……😎 La setmana vinent ho veurem. Tothom atent! 😜
Resultat enquesta Llegeix més »
Ei Lectors! com esteu? Aquesta setmana tenim una idea fantàstica! Volem preparar una entrevista, us necessitem. Tenim tres idees i ens encantaria que trieu. La més votada es farà realitat, una super entrevista de l’equip de redacció del Blog Siei. Les opcions són aquestes: Alumne de 1r i professor nou. Alumne del Pdc. Un exalumne.
Enquesta entrevista Llegeix més »