ESO

Els Escacs

Hola estimats lectors, portem un temps volent fer un petit article sobre el món dels escacs. Aprofitant que un company nostre és jugador, i pel que ens diuen, força bo. Comencem: L’aprenentatge dels escacs, un joc d’estratègia de gran profunditat, presenta beneficis per a totes les edats en general, però en el cas dels joves,

Els Escacs Llegeix més »

Holaaa !!!! a treballar…

Hola, estimadíssims lectors. Mooolt bon 2023 ! esperem que sugui ben profitós. En aquesta entrada l’equip de redacció que està en plena hivernació 😅 però escalfant motors, ha estat xerrant de com han anat les vacances de nadal. Hem decidit explicar-vos una mica i en paral·lel enviar una entrevista que teniem preparada a una persona

Holaaa !!!! a treballar… Llegeix més »

Bones Vacances!!!

Hola amics lectors!!! Demà comencem les vacances del primer trimestre. Ha estat molt intens i molt bonic. Al Siei estem la mar de contents amb les noves incorporacions, que són els alumnes de primer i una profe. Ens hem anat parlant una mica en l’hora que tenim de creació de la nostra entrada setmanal al

Bones Vacances!!! Llegeix més »

Arriba el Nadal

Hola amics lectors, avui us volem explicar una mica del nostre dia a dia. Desprès del final del primer parcial, examens, entrega de dossiers i feines… ja encarem les vacances de nadal. Al siei ens encanten les decoracions, i mirem de decorar els espais i una mica, si podem, l’istitut. Estem fent algun contacte per

Arriba el Nadal Llegeix més »

El nostre LOGO!

Hola! Bon dia! Som els i les alumnes del PDC Foix! Ja som aquí, un any més!  Durant els últims dies, hem estat treballant amb els nostres propis logos. Un logo que volem que ens representi com a grup. Ens agradaria conèixer la vostra opinió. Si us plau, deixeu el vostre vot als comentaris, indicant

El nostre LOGO! Llegeix més »

Entrevista Marc Sanchez Suriol

El dia 21 vam convidar a l’institut al nostre excompany Marc Sánchez per realitzar l’entrevista que tot seguit us compartim: Hola Marc, com estàs?                              Bé, molt bé. Què estàs fent actualment? Doncs mireu, demà començo a treballar de marbrista en una

Entrevista Marc Sanchez Suriol Llegeix més »

Resultat enquesta

Hola amics lectors, D’entrada moltes gràcies a tots i totes per contestar l’enquesta. El resultat ha estat….📢 Entrevista alumne de primer i profe nou = 6 vots Entrevista alumne pdc = 2 vots Entrevista exalumne = 11 vots   Exalumnes….a veure, a veure qui triem……😎 La setmana vinent ho veurem. Tothom atent! 😜  

Resultat enquesta Llegeix més »

Enquesta entrevista

Ei Lectors! com esteu? Aquesta setmana tenim una idea fantàstica! Volem preparar una entrevista, us necessitem. Tenim tres idees i ens encantaria que trieu. La més votada es farà realitat, una super entrevista de l’equip de redacció del Blog Siei. Les opcions són aquestes: Alumne de 1r i professor nou. Alumne del Pdc. Un exalumne.

Enquesta entrevista Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut