El nostre LOGO!

Hola! Bon dia!

Som els i les alumnes del PDC Foix! Ja som aquí, un any més!  Durant els últims dies, hem estat treballant amb els nostres propis logos. Un logo que volem que ens representi com a grup.

Ens agradaria conèixer la vostra opinió.

Si us plau, deixeu el vostre vot als comentaris, indicant el número del logo que més us agradi.

Aviat publicarem el guanyador, que ens representarà durant els propers cursos.

Gràcies!

 

LOGO 1 LOGO 2 LOGO 3 LOGO 4
LOGO 5 LOGO 6 LOGO 7 LOGO 8
Logo 2:

 

20 comentaris a “El nostre LOGO!”

    1. Realment són una currada i m’encanten tots …. ho sento però, el 3 m’ha robat el cor. Tots tenim dret a una segona oportunitat i a continuar creixent com a persones!

    1. Hola!!
      Super bona feina, felicitats per les propostes!! Jo estic totalment a favor de la combinació que proposa la Joana!! Un logo senzill, amb missatge i que inclogui el nom de l’institut.
      Petons!

  1. Llàstima que no hagueu pensat a posar el nom propi del nostre PDC, que és PDC FOIX (Formació i Orientació per a la Inclusió en la Xarxa), i ho hagueu deixat en el nom genèric…
    Però els logos estan tots força bé!!!

  2. Jo proposo un híbrid entre el dibuix del 7 i l’eslògan del 3 a la part baixa i externa del logo. A dins del cercle hi afegiria [FOIX] a sota del PDC.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut