Enquesta entrevista

Ei Lectors! com esteu?

Aquesta setmana tenim una idea fantàstica!

Volem preparar una entrevista, us necessitem. Tenim tres idees i ens encantaria que trieu.

La més votada es farà realitat, una super entrevista de l’equip de redacció del Blog Siei.

Les opcions són aquestes:

1. Alumne de 1r i professor nou.
  2. Alumne del Pdc.
  3. Un exalumne.

Ja sabeu, aneu fent comentaris i el divendres 11 veurem quina ha estat la més votada i a l’atac!!!

Gràcies seguidors … un petó 😚

1. Moisès

Jo voto per un alumne de 1r i un professor nou. Seria interessant saber quines són les seves sensacions en aquest institut, que és un lloc nou per a ells.

2. Celi

Hola!

Jo crec que un exalumne seria molt interessant per tal de que ens expliqui la seva experiència i de què li ha servit el seu pas per l’institut en els passos que ha fet després d’acabar. De fet buscaria dos ex alumnes que hagin agafat dos camins ben diferents: un que ja treballi per exemple i un altre que hagi seguit estudiant.
    Fins ara!

3. Mireia

M’agradaria conèixer l’experiència d’algun exalumne del centre, i quina és la seva visió de la vida fora de l’institut per motivar a l’alumnat. Bona feina companys/es!