Portes obertes i Fira de projectes 2023

El dimecres 1 de març, des de quarts de cinc fins a quarts de set de la tarda, es farà la Jornada de portes obertes per tal que les famílies interessades a matricular les seves filles o els seus fills per primer cop a l’Institut tinguin l’oportunitat de conèixer el nostre projecte educatiu i les instal·lacions de què disposem. Diversos grups d’alumnat voluntari les acompanyaran en una visita guiada i l’equip directiu oferirà una xerrada informativa sobre el funcionament del centre.

La jornada es farà coincidir amb la Fira de projectes de l’Institut, una bona mostra perquè totes les famílies puguin conèixer les activitats que es realitzen des dels diferents àmbits del coneixement. En diversos espais hi haurà exposats treballs i murals confeccionats per l’alumnat com a producte del seu aprenentatge en les diferents matèries de cada nivell educatiu.

Finalment, durant la mateixa jornada es portarà a terme la reunió informativa per a les famílies de 4t d’ESO sobre el viatge de fi d’etapa que l’alumnat realitzarà a Madrid a finals del segon trimestre.