El curs 23/24 comença amb normalitat a l’Institut

Avui dimecres dia 6 de setembre ha començat el curs escolar 23/24.

Uns 330 alumnes d’ESO han iniciat avui les seves classes i els 40 de batxillerat ho faran el proper dimarts dia 12.

La plantilla del centre està formada per un equip de 44 docents, 1 educador, 1 vetlladora i tres persones d’administració i serveis.

Enguany s’ha instal·lat un nou tendal al pati per tal de reduir l’impacte de l’emergència climàtica.

Desitgem un bon curs a tothom!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut