Informació preinscripció i matrícula per a noves famílies

NOMÉS PER A FAMÍLIES NOVES AL CENTRE

A l’ESO

• Jornada de portes obertes: 28 de febrer a les 17.15 h
  • Presentació de sol·licituds de preinscripció: del 8 al 20 de març de 2024
  • Matriculació de l’alumnat preinscrit amb plaça assignada: del 18 al 26 de juny de 2024

Al Batxillerat

• Presentació de sol·licituds de preinscripció: del 18 al 25 d’abril de 2024
  • Matriculació de l’alumnat preinscrit amb plaça assignada: del 21 de juny a l’1 de juliol de 2024

Informació i llistes

Posem a la vostra disposició un document explicatiu sobre com portar a terme el procediment de preinscripció. Per accedir al document només heu d’anar al menú [Informació, Impresos], que trobareu a la part superior dreta, i clicar sobre el document [Informació preinscripció].

També podreu consultar les totes les llistes que s’aniran fent públiques en relació al procediment (oferta de places, barems, alumnat assignat i llistes d’espera). Seran al mateix menú [Informació, Impresos], en el següent document de la llista: [Llistes preinscripció i matrícula].

Per a les famílies que no vau poder assistir a la jornada de Portes obertes i Fira de projectes posem a la vostra disposició una presentació que inclou informació detallada de les característiques, funcionament i activitats del nostre centre. Per accedir al document només heu d’anar també al menú [Informació, Impresos], que trobareu a la part superior dreta, i clicar sobre el document [Informació Portes obertes].