Xerrada “La gestió de les adolescències” i votacions al Consell escolar

El proper dimecres dia 22 de novembre a les 17.30 h es farà a l’Institut la xerrada “La gestió de les adolescències“, per a famílies amb adolescents, en què es tractarà com afrontar les inquietuds d’aquesta etapa. La xerrada està destinada a les famílies del centre però és oberta al públic en general.

La xerrada es fa coincidir amb les votacions dels representants de les famílies al Consell escolar del centre, que es faran el mateix dia entre les 18 i les 19 h, per tal d’afavorir la participació en el procés electoral d’aquest sector.