Treball de Síntesi a Poblet

El dijous i divendres 10 i 11 de març l’alumnat de 2n d’ESO ha estat a Poblet realitzant el seu treball de síntesi. Després de dos anys en què per culpa del COVID cap sortida de les que hem fet han inclòs pernoctació, estem molt contents d’haver pogut gaudir d’aquesta sortida.

Els alumnes han visitat el Monestir de Poblet on van poder apropar-se a la vida dels monjos de l’Orde del Císter així com a els moviments arquitectònics de l’Edat Mitjana: el romànic i el gòtic. També han pogut conèixer l’entorn natural de Poblet i fer diferents dinàmiques.

Us deixem algunes fotografies de la sortida: