Xerrada famílies alumnes de 4t d’ESO – Presentació i OrientaLine

Dilluns passat vam fer una reunió al gimnàs destinada a les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO. Us deixem la presentació multimèdia que vam utilitzar a la reunió.

Per altra banda, aquest curs 21/22, l’Institut i el Servei d’Orientació posem a disposició de l’alumnat l’eina OrientaLine. En aquesta web, qualsevol alumne de 4rt i Batxillerat podrà realitzar qüestionaris per trobar quines són les seves aptituds i poder fer un “Match” amb els estudis que li adeqüin més.

A partir d’aquí podrà trobar on es realitzen els estudis que vulgui cursar, requisits i notes de tall demanades per a accedir.

Entra i troba el teu camí!