Canviem els noms per canviar molt més!

Conscients de la importància de crear referents femenins entre el nostre alumnat per tal de promoure la igualtat d’oportunitats, des del Departament d’STEM, hem decidit renombrar els tallers i laboratoris de l’institut amb el nom d’una científica o tecnòloga.

Preinscripció curs 21-22

INFORMACIO PREINSCRIPCIO ESO CURS 2021-22

Informació de la preinscripció del curs 2021-2022

Educació secundària obligatòria
del 17 al 24 de març de 2021

Batxillerat i cicles de grau mitjà de formació professional i d’arts plàstiques i disseny
de l’11 al 17 de maig de 2021

Nou taller per a famílies

Joan Barrero, tècnic de prevenció en el consum de drogues, pantalles i riscos associats de la Mancomunitat Galzeran, ens proposa un taller participatiu dirigit a pares i mares, amb l’objectiu de reflexionar sobre l’ús de substàncies legals i il·legals entre adolescents i joves i el seu acompanyament familiar.

Mortal Kombat

Projecte de 4t d’ESO, que vàrem treballar cap al final del primer trimestre, amb l’objectiu principal d’aprendre eines per editar vídeos i coneixer diferents aspectes del món del cinema. I aprofitant la pandèmia que els nostres alumnes poguessin comunicar als seus iguals que hem de… Llegeix més»

Fem meteorologia

L’alumnat de 1r d’ESO, a Projectes, està treballant el temps atmosfèric, fent lectures de moltes de les variables, mitjançant dues estacions meteorològiques, digital i analògica, que ens ha cedit el cesire. Faran prediccions del temps i documentals de diversos fenòmens meteorològics.
Estem contents perquè serà una activitat que tindrà continuïtat gràcies a PCE Iberica S.L. que ens farà donació d’una estació digital nova de trinca.
L’institut ple de dones i homes del temps! Noves vocacions.