Posem en marxa el servei de mediació

S’ha posat en marxa el servei de mediació per tal de facilitar un recurs de comunicació i resolució de conflictes no violents, així com donar a l’alumnat l’oportunitat de ser escoltat de forma diferent a l’hora que aprèn noves formes de comunicar-se, escoltar, comportar.-se i per tant de solucionar o respondre a certes situacions que poden ser més difícils de sostenir.

La mediació escolar consisteix en la resolució dels conflictes mitjançant una tercera persona neutral i imparcial, la mediadora, que facilita l’aparició d’un procés de comunicació entre les parts implicades en un conflicte per a que aquestes trobin una solució satisfactòria per ambdues.

Aquesta tercera persona sortirà de la comissió de mediació que s’ha creat al centre, formada per alumnat de 3r i 4t d’ ESO que han rebut una formació al respecte i continuaran en formació contínua al llarg del curs.

1. Carolina

Guau! Qué importante y necesario es aprender a mediar en la vida y, si no, por lo menos saber que existen profesionales que nos pueden ayudar a resolver conflictos de esta manera. Felicidades por el proyecto y por apoyar este sector tan nuevo y tan necesario.