Un clam fort i unànime de rebuig als actes vandàlics

Avui, a l’hora del pati, professorat i alumnes ens hem reunit per manifestar el rebuig envers els actes vandàlics que hem patit a l’institut, i que es repeteixen al poble. Un breu acte, però significatiu, on els alumnes han expressat els seus sentiments formant paraules amb els seus cossos: NO, PROU, WHY?

A més, han redactat missatges en pancartes que hem penjat als passadissos. Missatges que deixem escrits per fer sentir la nostra veu en un clam fort i unànime:

SI TOQUEU L’INSTITUT ENS TOQUEU A TOTES

ET SENTS SATISFET?

RESPECTEU LA NOSTRA EDUCACIÓ

NO FEU SERVIR LA RÀBIA PER FER MAL ALS INNOCENTS

VOLEM PAU A L’INSTITUT

DIEM PROU AL VANDALISME

NI UNA MÉS

PROU A LA VIOLÈNCIA D’EDUCACIÓ

Crida, doncs, de rebuig absolut. Aquestes actituds no són les que volem pel SiX, ni tampoc per St Quirze, ni enlloc. Aprofitem per agrair tot el suport que moltes famílies ens heu fet arribar.