Sortida al museu de les matemàtiques del alumnes de 1r

Dilluns tots els alumnes de primer vam anar al Museu de les Matemàtiques a Cornellà.

Vam fer una visita a les diferents sales, plenes de jocs i experiments per TOCAR les matemàtiques. I vam comprovar com, després de provar i pensar…podíem resoldre els enigmes que se’ns plantejaven!

A l’acabar vam fer una gimcana matemàtica pel Parc de Can Mercader, durant la qual vam calcular quantes persones cabien a l’amfiteatre, l’alçada d’una farola o la quantitat de pintura que necessitaríem per pintar els porticons del palau.

Ens han quedat encara ganes de jugar i els monitors del Museu ens han convidat a anar-hi qualsevol diumenge de 10 a 12 del matí.

Així doncs, també podem fer matemàtiques en família!

museumat_SiX_2