SiX per educar per la Sostenibilitat fent Xarxa

Aquest any i en el marc d’escoles verdes hem començat, amb molta il·lusió, un projecte de centre que hem anomenat Sostenibilitat i Xarxa. Com veieu, aquest ens defineix com a centre (o crèieu que la paraula SiX venia de Salas i Xandri??).

Al llarg de les darreres setmanes hem presentat el projecte a tots els alumnes, a la tutoria, on hem exposat els objectius i les accions concretes que faríem del projecte durant aquest curs. Ara toca que entre tots el fem créixer i ens el sentim nostre.

De moment, ja tenim tots els alumnes del comitè ambiental, l’equip que veieu a la fotografia. També tenim el certificat  verd SiX, fet i triat a Visual i plàstica. Aquest distintiu l’anirem veient a les diferents matèries, per fer la xarxa que ens permetrà educar per un món més sostenible. ​