Recull de receptes de Setembre de l’optativa de cuina!

El passat 13/09/2017 es va iniciar l’optativa de cuina “Cuinem cuinant” per als alumnes de 1r d’ESO A, que es duu a terme tots els dimecres a la segona franja horària.
Durant aquestes primeres setmanes de curs, hem treballat diversos aspectes com l’organització de l’espai i dels recursos, els hàbits d’higiene, les propietats dels aliments… També hem elaborat diverses receptes que han estat tot un èxit.
La primera setmana vam fer una copa de formatge amb maduixes. Un postre senzill però molt bo. La segona, guacamole i hummus, un aperitiu que es prepara ràpidament i agrada molt. La tercera, crestes de tonyina, que poden fer-se com un aperitiu o com un segon plat i són boníssimes. Aquest darrer dimecres, amanida grega, un primer plat amb una gran quantitat d’hortalisses que aporten moltes vitamines al nostre organisme.

A la zona de famílies podeu trobar les imatges dels alumnes cuinant… Esperem que us donin idees per cuinar a casa.

De cada plat que cuinem a l’optativa us n’informarem!

Fotògrafs: Joel Tripiana, Aleix Aumatell, Nerea Justicia i Elsa Corrons