Trobada de delegades i delegats de 1r i 2n d’ESO

Divendres passat, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO que és delegat/da al nostre institut, va participar en una Trobada juntament amb els delegats/des de l’Institut de Sant Quirze. La jornada organitzada des de Joventut i, concretament, des del Canya Jove, va tenir lloc a la Masia de Can Feliu i va servir per afrontar les propostes i les activitats dissenyades pel propi jovent , que donen resposta a les seves necessitats, interessos i aficions d’aquest col·lectiu al poble.

La trobada, que va combinar moments lúdics amb moments de treball, va acabar amb un dinar on els joves van poder conversar de forma més distesa.

Des d’aquí volem agrair al Canya Jove per l’organització d’aquest esdeveniment i, també, a l’alumnat que amb la seva participació activa i desinteressada s’engresca per millorar el seu entorn.