Jornada de celebració de la 2a edició dels Olympic SIX Games

Els alumnes de 2n d’ESO han celebrat les proves atlètiques que conformen la nostra versió dels Jocs Olímpics, a les pistes municipals Jordi Molins de Sabadell. Es tracta d’un projecte de l’àmbit artísticosocial del 3r trimestre.

Sota un sol de justícia, els alumnes han mostrat el seu esperit olímpic amb diferents proves: cursa de 800 metres, de 100 metres tanques, de 100 metres llisos, salt de longitud i llançament de pes.

Cada grup de 5 alumnes representava un país diferent i ells mateixos han organitzat la inauguració, la desfilada de delegacions, la presa de dades de les diferents proves (jutges), el lliurament de medalles i la cerimònia de clausura. Fins i tot, han creat una mascota olímpica (enguany un cocodril molt simpàtic) i han fet una versió de la lletra de l’himne olímpic.

També volem destacar la col·laboració dels tècnics, monitors i treballadors de les pistes municipals Joan Molins de Sabadell.

Exif_JPEG_420