Fieldwork, workshops i… a 1r d’ESO comencem la investigació!

Aquesta setmana hem anat a fer treball de camp (fieldwork) i els alumnes han fet fotografies de les espècies que hi havia a les seves àrees d’estudi. A les aules també hem fet tallers (workshop) amb experts per saber classificar les espècies. Hem après moltíssim sobre ocells i rastres gràcies a les explicacions del Sergi i del Xavi, educadors de Sant Quirze Vallès Natura. A ells els volem donar les gràcies, perquè realment ens han fet entendre la biodiversitat que tenim al costat de casa.

Els alumnes estan pujant les imatges a la plataforma de Natusfera i esperem que la comunitat ens ajudi a acabar de classificar el que hem observat. Ara ens queda el repte de preparar una bona investigació per presentar en format pòster científic al congrés que organitzarem pel proper divendres 2 de març de 13 a 14h. Esperem que us reserveu a l’agenda aquest espai per veure la feina que han fet els joves investigadors.