Fem que cada dia sigui el dia Mundial del Medi Ambient

Avui, per celebrar el dia mundial del medi ambient hem passat un vídeo a totes les classes amb diferents propostes per reflexionar. De totes elles es desprenia la necessitat d’actuar per assegurar un futur digne del planeta. Contaminació del mar i de l’aire, canvi climàtic, sobrexplotació de recursos… Pensem globalment i fem actuacions locals. Aquestes actuacions són l’eix de treball del programa de centre Sostenibilitat i Xarxa.

Al final del vídeo hem sabut la classe que utilitza més embolcalls sostenibles: 1r B. Si us fixeu amb l’enllaç de sobre veureu que encara tenim feina a fer i és molt important la conscienciació de les famílies: portar boc’n roll no costa tant!

Hem detectat, arran de l’estudi, una serendipitat que també ens ha preocupat: encara hi ha un percentatge important d’alumnes que no esmorzen al centre. Per tant, posem-nos les piles: fem que els nostres alumnes esmorzin a l’hora del pati i ho facin de forma sostenible!!! Fem de cada dia el dia Mundial del Medi Ambient.