Els cromos que beneficien els alumnes de 1r d’ESO

A l’institut Salas i Xandri els alumnes de 1r d’ESO tenen la gran sort de disposar d’uns cromos de la col·lecció dels accents diacrítics que s’entreguen quan es fa una activitat voluntària.

Aquesta activitat (que és un exemple de gamificació) va ser pensada pel professor de la matèria per tal de motivar els alumnes a l’hora de treballar el llistat dels quinze accents diacrítics en català.

Les diferents activitats voluntàries són una mena d’extres fàcils, com per exemple:

• Buscar faltes d’ortografia en algun pòster o cartell que trobem pel nostre entorn.
  • Fer fitxes de lectura sobre algunes novel·les que es vulguin recomanar.
  • Escriure notícies sobre coses que es fan a l’aula.
  • Penjar al Classroom propostes de preguntes sobre el tema tractat abans de l’examen.

I moltes altres coses…

I què passa quan algú aconsegueix la col·lecció completa?

L’alumne/a que té la col·lecció completa, el dia de l’examen queda exempt/a de fer una de les preguntes, la que ell/a tria!

Redactores: Nerea i Sofia