Els alumnes de 1r es submergeixen en la realitat virtual (VR)

Ahir, els alumnes de 1r d’ESO van poder submergir-se en el món de la realitat virtual. Gràcies a l’empresa ieducando, vam poder disposar d’un kit de realitat virtual i vam poder provar l’aplicació Google expeditions.

Google expeditions és una proposta de Google per aprofitar la realitat virtual per a l’aprenentatge. A partir de fotografies en 360º, els alumnes poden veure i observar llocs i objectes que complementen el que es treballa a classe. Ahir, per exemple, van poder veure la diversitat del fons del mar: corall, lleons marins i diferents peixos. A més, per preparar l’estudi del grecs, van poder veure l’acròpolis d’Atenes, amb el Partenon.

Els alumnes van trobar l’experiència molt positiva. Les famílies, a la Zona de famílies, en podeu veure imatges i algun vídeo.

Des d’aquí volem agrair a l’empresa ieducando per haver-nos deixat tot el material necessari per realitzar l’activitat.