Avui glosa a la sala Salut Pastor, talent i espectacle a la Sala Josep Brossa

Avui dia intens (intensíssim) de feina per lluir els productes finals que fa una setmana que treballem formant parts dels projectes trimestrals del centre. En aquest cas relacionats amb les arts escèniques. A 1r han fet els espectacles que tenien de rerefons el valor del respecte. Tots els grups han cooperat per fer un espectacle amb música i interpretació. Han vingut algunes famílies i els han aplaudit l’alumnat de 3r, que també ha compartit el seu talent amb el SIX talent. Aquest lligam l’hem fet per enfortir el programa TEI.

Mentrestant a baix. a ritme d’acordió i portats per la ponicana Núria Casals l’alumnat de 2n improvisava moltes quartetes. Els han vingut a veure les escoles el Turonet i Purificació Salas i Xandri, a qui havien fet una masterclass de glosa ahir per compartir la feina feta i explicar-los què vol dir la glosa i com es fa. De fet, els de sisè s’han atrevit també a trepitjar l’escenari i cantar. Objectes, combats, temes i peu forçat amb les tres tonades que han practicat. Moltíssimes gràcies, Núria, per ser-hi, per fer possible aquest dia que ben segur que sempre recordaran.

Afegir que sempre ens omple d’orgull i que és molt emotiu poder mantenir viva la glosa, a la Sala Salut Pastor.

Bon pont, SIX. A descansar.