Servei comunitari a Ràdio Sant Quirze

Fa uns mesos vam engegar el servei comunitari amb l’alumnat de 4t d’ESO, al SiX. Aquest programa, impulsat des del Departament d’Educació, pretén oferir espais d’aprenentatge i de servei significatiu fora del centre, desenvolupant principalment competències de caràcter transversal.

Al nostre centre hem ideat un servei comunitari on l’alumnat tria en quin o quins àmbits (tots depenents de l’Ajuntament) vol realitzar les hores de servei fora de l’institut i uns quants d’aquests/es van decidir fer un programa de ràdio a la ràdio local. Per aquest motiu han realitzat una formació de dues sessions a càrrec del Xavi i el Sergi de Ràdio Sant Quirze. Ells els han donat les eines necessàries per no quedar-se en blanc davant del micro. Tot un repte!