Punt i seguit als projectes de franja de 4t

El batec dels projectes de 4t no para. Estem molt contents amb com ens estan funcionant i amb la implicació de l’alumnat, que un cop més ens està demostrant la seva capacitat de sorprendre’ns als productes finals.

Divendres passat vam acabar els projectes: Mobilitzem la informàtica i Lighting fields. I, com ja es tradició, vam compartir entre alumnes els productes finals. Vam poder veure les propostes d’aplicacions de mòbils i les instal·lacions artístiques. La suma de transferir el contingut curricular après, de desenvolupar competències, de promoure la creativitat i autonomia i el treball en grup justifica el nivell de moltes de les propostes fetes.

I seguim amb nous projectes i nous reptes: Vendre a qualsevol preu? o Projecting Science. Durant aquestes setmanes estarem construint coneixement sobre neuromàrqueting i química perquè puguin donar resposta a les preguntes guia plantejades per cada projecte: Com podem dissenyar la campanya de venda d’una marca o producte a nivell mundial utilitzant màrqueting i neuromàrqueting dins d’uns límits ètics? o How can you publish in a scientific journal your own research based on chemistry?