Projectes àmbit 2023: els de 1r van al Museu de Paleontologia!

I comencem nous projectes d’àmbit.

A 1r d’ESO fan el projecte: Tornem a la Prehistòria per poder fer una exposició sobre aquesta època. Avui l’alumnat de primer d’ESO ha visitat el Museu de Paleontologia Miquel Crusafont per treballar el projecte d’àmbit artístic social sobre la Prehistòria que vam començar aquesta setmana. Hem fet una visita guiada per les instal·lacions i hem descobert com treballen paleontòlegs i arqueòlegs. També hem descobert l’evolució el llarg procés d’hominització. Ha estat una experiència molt interessant.

A 2n estan endinsant-se al món del Podcasting, I a 3r d’ESO han començat a fer el projecte la teva resposta: una alumna està redactant la notícia que esperem publicar-la ben aviat.