A PF Mobilitzem la informàtica ens mobilitzem al Museu de la Ciència i la Tecnologia

Recta final dels projectes de franja de 4t d’ESO. La setmana vinent ja presentarem els productes finals.

L’alumnat de Mobilitzem la informàtica porta tot el trimestre treballant el projecte per fer la seva aplicació. Moltíssima feina feta que la setmana vinent exposaran. Avui hem fet una visita guiada a l’exposició “L’enigma de l’ordinador”. Hem pogut fer un recorregut per la història dels ordinadors des dels inicis fins al Mare Nostrum, l’ordinador més potent ubicat a Barcelona.

Els de Genoma SQV han treballat les bases de la genètica (avui s’han fet una selfie amb el seu ADN!) i aquests dies han manipulat amb plastilina per entendre els conceptes claus. A visual i plàstica escoltem la veu de la Noa que ens explica una dinàmica que hem fet:

Hem estat fent d’arquitectes compartint els plànols que cadascu ha dibuixat. Hem après que totes les cases estan molt ben pensades, ja que s’ha de tenir en compte molt factors com la comoditat, la sostenibilitat, la seguretat, la lluminositat, etc…