Nous projectes de franja a 4t d’ESO

Aquest matí l’alumnat de 4t s’ha repartit en els dos projectes: To Be or not to Be o Mobilitzem la informàtica.

Els del “To be” tenien una maleta plena de cranis fòssils d’homínids que s’han repartit per grups. Els han plasmat a un dibuix, fixant-se en cada detall. Tenen sis setmanes per endinsar-se al món de la biologia i evolució per saber qui era el que han traçat damunt del paper. Després la Marta els esperava a VIP i els ha donat consells de com pintar la figura humana. Ha introduït el concepte de cànon, de com mesurar les proporcions. Alguns alumnes han manifestat reticència i por de començar a pintar, però mica en mica s’han anat entregant al cavallet…i després no volien marxar! També s’endinsaran en el món de l’evolució del cos humà en l’art. Mentrestant, els del projecte de “Mobilitzem” han sabut el repte que tenen: crear una aplicació informàtica. Per això, ha hagut de crear un equip de treball i fer pinya, avui amb propostes també artístiques.