Iniciem projectes de Franja a 4t!!!

Hem engegat els projectes de franja de 4t d’ESO.

L’Aina Sánchez ens dona veu i ens fa resum del que han fet al projecte SOM EMPRESARIS.

En el dia d’avui els alumnes de 4t ESO, hem fet un mural en el projecte de franja que es titula “SOM EMPRESARIS”. L’objectiu era posar-hi la idea que nosaltres creiem que és la més important que s’ha fet a la història. Al meu grup i jo hem posat l’escriptura des del seu començament fins al seu final. Per fer-ho més creatiu en el full blanc que ens van donar vam crear un pergamí. Ha estat molt entretinguda aquesta activitat i l’hem pogut gaudir molt.

Paral·lelament, l’alumnat del PF Ens catapultem ha col·laborat per entendre el lèxic bàsic de Cinemàtica, punt de partida del projecte, la nostra Xo. A partir d’aquí problemes, fórmules i neurones per acabar fent una catapulta i predir-ne el moviment.