I Trobada de personatges de Classcraft al SiX

En el marc de la matèria de castellà, en la qual estem fent servir el Classcraft com a plataforma de gamificació a 4t d’ESO i a 3r d’ESO B, hem organitzat un esdeveniment on els diferents personatges (guerrers, remeiers i mags) han cobrat vida i els alumnes s’han transformat en els seus avatars i han interpretat la posada en escena.

Hem realitzat un concurs de caracterització per semblança amb la vestimenta del seu personatge, tant individual com per equips, i també una final interclasses amb una petita actuació dels més originals. Un jurat excepcional presidit pel Sabio Grafía (el Màster Vicent), la Reina Lite i la Hechicera Grama, escudats per dos ajudants: la Laia i l’Alan de 1r d’ESO, on estan utilitzant Classcraft a la matèria de ciències naturals, ha sigut l’encarregat de valorar-les.

Com no podia ser d’una altra manera, els alumnes han participat en l’organització de l’esdeveniment, han decidit els punts d’experiència i monedes d’or virtuals que es repartien en premis, han realitzat el disseny dels diplomes i han creat una rúbrica made in SiX, entre d’altres.

Tot plegat, una petita gran experiència que ens ha donat la possibilitat de fer encara més viu el que dia a dia passa a la nostra classe.

Moltes gràcies a tots els que hi heu participat i ho heu fet possible, amb la vostra il·lusió i bon saber fer ens ho hem passat genial! Heu sobrepassat totes les expectatives amb escreix!

MasterCast