Guanyem el 3r premi a la Teleco Games (UAB)

Avui hem anat a l’Escola d’enginyeria de la UAB per presentar el prototip fet al projecte interSIX: Telecos. El repte era programar amb Arduino per fer un prototip en el marc de les telecomunicacions alineat amb l’ODS 3 de Benestar i Salut.

Des del SIX, l’Eidur de 4t i l’Ona G de 1r han presentat la seva proposta de sensor de variables ambientals implementat als tubs d’escapament (representats a una maqueta) per millorar la qualitat de l’aire impactant també amb l’ODS 13 Acció Climàtica.

Han defensat bé la seva proposta i estem molt contents que s’hagin pogut enriquir de les propostes fetes pels altres participants: que han demostrat clarament com gent jove amb emprenedoria i coneixement informàtic poden fer propostes prometedores en aquest àmbit. Realment n’hem après i gaudit molt. Amb ganes de continuar treballant el curs vinent.

La jornada ha sigut la següent:

• 9h30 – 10h00:  Benvinguda i acreditació
  • 10h00 – 12h30: Exposició de treballs