És la nostra obligació recordar a les que ja no hi són i defensar a les que hi som i a les que vindran.

Avui ens hem avançat commemorant el 25N. L’equip de delegats i delegades de 3r han donat veu i cos per fer la performance a l’Ajuntament. Un acte molt emotiu que resumeix aquest article.

Des del SIX i durant l’estona del pla lector hem estat llegint frases, reflexionant-les i donant veu als passadissos:

Alumnes de 4t empoderen a les dones en un projecte de franja i proposen per dimarts una instal·lació artística sobre el respecte. Els alumnes de 1r també han escoltat a Enruta’t al taller de Més enllà del Blau i el Rosa.

I tenim clar que encara hi ha molta feina a fer, des dels centres educatius i des de casa: continuar reclamant, conscienciant i educant per la igualtat. Esperant que cada dia sigui un dia com avui.