Embaixadora de Ciència: Núria Formoso

Avui, mentre l’alumnat de 4t estaven fent projectes de franja, en concret preparant la seva instal·lació artística i presentacions, ens ha visitat la Núria Formoso.  Ella és estudiant d’infermeria a la UAB i alumna molt activa respecte la seva formació.  Ens ha sabut transmetre, amb una hora de xerrada, la seva passió per la Ciència i ha compartit les opcions que tenen per participar en propostes que organitza la Fundació Pedrera i d’altres. També els ha aconsellat com a estudiants, els ha obert el món que els espera fora de les aules del SIX.

Campus Natura, Estades Científiques MónNatura Pirineus, Bojos per la ciència, Barcelona Intl. Youth Science Challenge, Joves i Ciència, Campus Sostenibilitat, Càmera i… Acció! Campus Ciència i Alimentació., etc.

Moltes opcions de cara un futur pròxim que impliquen fer i tenir un bon currículum.  Les ha explicat de manera molt entenedora i creiem que els ha motivat moltíssim a voler participar en aquestes múltiples opcions extraescolars que de ben seguir suposarien un creixement personal i acadèmic per futurs/es científic/ques.

Moltísmes gràcies, Núria, per tota l’energia i passió que ens has compartit avui. Per la teva mirada propera, veu dolça i convençuda per continuar fent, compartint, aprenent, avançant…

@lapedrera_scienceacademy

@PedreraScience