Crossfit a 4t i Human bodies a 3r

Aquests dies de final de curs oferim activitats de cloenda diverses abans d’encarar els trimestrals, que comencen divendres.

A la matèria d’educació física hem organitzat una activitat al gimnàs KOA Crossfit de Sant Quirze per tal d’oferir la possibilitat de conèixer de primera mà les noves tendències d’activitat física. Els alumnes han pogut gaudir d’una activitat dirigida de crossfit en mans de professionals d’aquesta especialitat.

Des de biologia hem vist de ben a prop i de manera real la musculatura i com som per dins i per fora!

Per fer-ho avui ens hem acostat a les Arenas de Barcelona amb tot l’alumnat de 3r d’ESO per gaudir de l’exposició HUMAN BODIES. La proposta va ser del grup de 3r d’ESO B a principis de curs i avui ha sigut real.

A més, hem tingut una estona tranquil·la amb l’alumnat, que ja ens toca.